Najnowsze komentarze
Hejka, to jest dopiero rozzimowani...
Cześć! Ja siedzę za biurkiem, ale ...
Dziękuję jaazda na kuuli! 300 to b...
no 70k na aucie, to już trza konkr...
Dzięki R100! No to namierzamy fach...
Więcej komentarzy
Ulubieni blogerzy
Moje miejsca
<brak wpisów>
Moje linki

Komentarze do bloga użytkownika

2020-02-09 12:28:19 jazda-na-kuli
Hejka, to jest dopiero rozzimowani...
2019-12-30 21:09:04 DominikNC
Cześć! Ja siedzę za biurkiem, ale ...
2019-12-23 19:33:17 motolupa
Dziękuję jaazda na kuuli! 300 to b...
2019-12-23 19:22:21 jazda-na-kuli
no 70k na aucie, to już trza konkr...
2019-11-17 12:48:23 motolupa
(do: Nie działa)
Dzięki R100! No to namierzamy fach...
2019-11-17 12:10:10 R100
(do: Nie działa)
A propos bmw to co mówił Mirek z N...
2019-10-17 21:05:59 jazda-na-kuli
(do zdjęcia: -)
fajne sprzęty..
2019-10-17 19:08:27 motolupa
(do: Nie działa)
No to proszę
2019-10-17 16:58:28 jazda-na-kuli
(do: Nie działa)
A gdzie fotki nowej wariatki? ;)
2019-10-17 09:36:37 gregor1365
(do: Nie działa)
Za to moja wariatka boleśnie kłuje...
2019-10-07 18:36:57 jazda-na-kuli
(do: Ja kibic)
te starsze motocykle z dwoma lampa...
2019-09-17 10:54:11 daniel10
cześć Jestem obywatelem francuski...
2019-09-07 17:57:40 jazda-na-kuli
frakcja granulometryczna ... zaje...
2019-08-23 22:17:41 motolupa
Panowie jeśli coś się u mnie zmien...
2019-08-22 18:49:39 jazda-na-kuli
DominikNC aż by się chciało zapyta...
2019-08-22 13:57:42 DominikNC
No cóż? Ja to rozumiem, tez nie lu...
2019-08-12 08:02:20 gregor1365
Zdecyduj się Kolego choć jeszcze w...
2019-08-11 21:09:19 motolupa
nie mam pojęcia, co dalej. Obejrza...
2019-08-11 08:53:00 jazda-na-kuli
spytałbym zwyczajowo, co teraz nas...
2019-05-22 22:14:04 motolupa
a skoro ma dwa gary i od nich wyst...
2019-05-22 22:08:59 motolupa
jazda na kuli, refleksja nad tym b...
2019-05-21 20:05:32 DominikNC
Na jednym zlocie był konkurs na na...
2019-05-20 19:22:02 jazda-na-kuli
latka lecą co tu dużo mówić :) cz...
2019-04-30 20:12:57 jazda-na-kuli
(do: Poświęcone)
A i jeszcze dodam, że te gsr 600 w...
2019-04-30 20:11:27 jazda-na-kuli
(do: Poświęcone)
Heh, ja w święta wyjechałem podobn...
2019-04-19 15:55:28 DominikNC
(do: Jedźmy)
Poezja!
2019-02-12 22:36:04 gregor1365
(do: Brokat)
przepraszam, tak mnie poruszył ten...
2019-02-11 19:58:42 motolupa
(do: Brokat)
jazda na kuli, mandat może przyjść...
2019-02-11 11:08:20 giejezdzi
(do: Brokat)
Co za roznica czy czarny czy rozow...
2019-02-10 22:54:17 gregor1365
(do: Brokat)
Siema, w tej zimowej depresji zawz...
2019-02-10 19:35:08 jazda-na-kuli
(do: Brokat)
Mandat to niedobrze. Sprawdzając s...
2018-12-13 21:30:09 motolupa
Dzięki Calmly. Dobrze jest czasem ...
2018-12-13 10:15:36 calmly
Ambony były i moim miejscem docelo...
2018-07-14 09:46:41 DominikNC
Właśnie wczoraj wróciłem z moto-wy...
2018-07-12 19:14:55 motolupa
Proszę bardzo. DominikNC szacunek ...
12 »