Najnowsze komentarze
Jeśli tylko coś mi się urodzi to n...
DominikNC do: V2 i lufy
Okularbebe - poeta drogi. Nie wier...
Przekładnie były chinskie z "agres...
Juz od tego "3 dni wczesniej" łatw...
To sie nazywa świadomość cywilizac...
Więcej komentarzy
Ulubieni blogerzy
Moje miejsca
<brak wpisów>
Moje linki

Komentarze do bloga użytkownika

2021-01-12 15:07:24 motolupa
(do: V2 i lufy)
Jeśli tylko coś mi się urodzi to n...
2021-01-11 19:31:05 DominikNC
(do: V2 i lufy)
Okularbebe - poeta drogi. Nie wier...
2021-01-10 16:32:36 motolupa
(do: V2 i lufy)
Przekładnie były chinskie z "agres...
2021-01-10 14:44:46 thrillco
(do: V2 i lufy)
Juz od tego "3 dni wczesniej" łatw...
2021-01-10 11:10:02 motolupa
(do: V2 i lufy)
To sie nazywa świadomość cywilizac...
2021-01-10 09:51:41 thrillco
(do: V2 i lufy)
Wiesz...To ciekawy wpis i nawet u ...
2020-12-31 16:11:02 thrillco
Faknie, fajnie ale...te porównania...
2020-12-15 06:33:38 thrillco
Nie wiem czy sie przekonam. genera...
2020-12-13 09:57:37 motolupa
thrillco bez obaw. Te litrowe moto...
2020-12-12 16:51:29 blogmoto
test komenatrza
2020-12-12 16:46:33 thrillco
XJR 1300 - motocykl praktycznie id...
2020-12-09 20:46:06 thrillco
Mnie zdziwiło to, ze napisałes, ze...
2020-12-09 19:53:44 motolupa
thrillco oczywiście, że tak myślę ...
2020-12-09 19:25:37 jazda-na-kuli
świetna rzecz. pamiętam jak przesi...
2020-12-09 16:52:08 thrillco
A nie masz teraz tak, że sobie to ...
2020-12-09 12:57:33 giejezdzi
o kurde felek, ale emocje! Czytale...
2020-12-02 18:58:44 jazda-na-kuli
też myślę czaesm o swoich byłych m...
2020-12-02 11:05:34 jazda-na-kuli
ależ dobry tekst. zacząłem czytać ...
2020-11-22 22:14:10 alonzo
Motolupa, czy mógłbyś do mnie napi...
2020-11-22 21:50:46 Alonzo1111
(do zdjęcia: -)
test
2020-11-22 21:45:04 alonzo
(do: Bez redukcji)
test
2020-10-17 11:18:52 motolupa
Dzieki chlopaki, słuszne uwagi. Po...
2020-10-17 09:02:52 calmly
Siemka Jeżeli zacisk przy przedni...
2020-10-16 18:43:44 jazda-na-kuli
heja, kiedyś założyłem złote sds'y...
2020-10-02 19:39:41 jazda-na-kuli
bijmy do góry w top10! pozdrawiam
2020-08-30 13:21:43 motolupa
Tak, z ostatniego miesiąca produkc...
2020-08-25 16:15:20 calmly
Czyli że w jamie pojawiła się XJR ...
2020-08-19 13:06:11 motolupa
Zaawansowanie elektroniczne Aprili...
2020-08-18 09:28:06 calmly
Wracając do weapon od Apki. Kiedy...
2020-08-17 19:27:26 motolupa
Dzięki ale ten ten wielki finał to...
2020-08-14 08:10:32 jazda-na-kuli
Obły kicks ass! Pojedynek kierowcó...
2020-08-12 17:01:47 calmly
Monotonia motocyklowego popołudnia...
2020-08-08 22:42:23 jazda-na-kuli
dobre, dobre !
2020-07-20 10:21:54 jazda-na-kuli
(do: Proza )
a ja myślałem, że wskaże dużego gi...
2020-07-06 13:47:38 motolupa
(do: K1300R)
Tak panowie. Człowiek ma chwilę sł...
1234 »